Kanał przede wszystkim na YouTube zapewni ci dostęp do ponad 20 milionów użytkowników w Polsce i ponad 2 miliardy widzów na świecie! Czy chcesz ich jako klientów? To miejsce wciąż nie jest zagospodarowane. Możesz radykalnie wyprzedzić konkurencję rozpoczynając prowadzenie kanału na YouTube. Mam w tym spore doświadczenie i mogę Ci pomóc.
Po co firmie kanał YouTube
W tym wypadku przedstawiłbym trzy główne cele, są to przede wszystkim:
- Wsparcie klientów, a przy okazji … sprzedaży
- Budowanie wizerunku eksperta
- Rozbudowa sprzedaży – zdobywanie leadów 7/24/365
Rozwinięcie tych celów opisałem w artykule dostępnym tutaj:
Kanał YouTube – co mogę dla Ciebie zrobić
Nowy kanał YouTube
Założenie, przygotowanie, oraz konfiguracja nowego kanału na platformie YouTube.
W ramach tego zostanie wykonane:
- Stworzenie nowego kanału na YouTube,
- Konfiguracja nowego kanału – warstwa tekstowa jak i graficzna,
- Integracja z stroną internetową, oraz mediami społecznościowymi,
- Wstawienie kilku pierwszych materiałów dostarczonych przez klienta,
- Przygotowanie kanału do samodzielnej obsługi przez klienta.
od 500 – 1.500 PLN jednorazowo
Porządki na istniejącym kanale
Jeżeli na Twoim kanale YouTube wszystko wstawione jest chaotycznie, brak podpisów, tagów, słów kluczowych, miniaturek itp. to wszystko można poukładać.
W ramach porządków zostanie wykonane:
- Przygotowanie i wdrożenie nowych podpisów, oraz opisów filmów,
- Przygotowanie miniaturek zgodnie z przyjętą stylistyką,
- Stworzenie playlist,
- Dodanie kanałów polecanych itp. dodatków,
- Rozbudowanie kanału YouTube poprzez odpowiednią konfigurację,
- Przygotowanie szablonów do wstawiania nowych materiałów.
od 500 do 10.000 PLN jednorazowo
Pełne prowadzenie kanału
Pełne prowadzenie kanału oznacza zamieszczanie materiałów dostarczanych przez klienta, lub materiałów samodzielnie wyprodukowanych na rzecz klienta.
W wypadku prowadzenia kanału i zamieszczania materiałów które dostarcza klient (cena będzie się różnić w zależności od ilości materiałów w miesiącu).
- Stworzenie koncepcji kanału uzgodnionej z klientem.
- Wdrożenie przyjętej koncepcji.
- Publikacja materiałów zgodnie z przyjętymi założeniami.
od 500 do 4.500 PLN miesięcznie
Podstawowe sposoby realizacji nowych produkcji
- Filmy będą przedstawiać Ciebie, twoich pracowników, współpracowników, klientów.
- Filmy będą przedstawiać procesy, przykłady, jak to wszystko wygląda.
- Na filmach będzie wywiad z Tobą, Twoimi pracownikami, klientami który ja poprowadzę.
- Ja sam zaprezentuję to co proponujesz / oferujesz.
Możliwe są też oczywiście inne opcje.
Tniemy koszty?
Przede wszystkim filmy można przygotować dość często nie wchodząc w zbyt wielkie koszty. Dodatkowo istnieje też opcja wynajmowania super ekipy, z super sprzętem, zatrudniania znanych z tego, że są znani itp.
To od klienta zależy jakim budżetem przeznaczonym na ten cel dysponuje.
Wiadomo, że jakość jest ważna jednak … często dla oglądających filmy na YouTube, najważniejsza jest treść i pomysł tego co chcemy pokazać.
Ważny jest przede wszystkim dobry czysty dźwięk bez zakłóceń, w miarę dobry obraz, jednak do oglądania filmu na telefonie komórkowym tworzenie filmów w jakości 8K jest obecnie, w mojej ocenie po prostu stratą pieniędzy.
Tym bardziej, że to co obecnie nagrywamy, często i tak za kilka miesięcy, a już na pewno lat będzie warto nagrać ponownie dodając pewne elementy i poprawiając to co wiemy, że mogło wyglądać lepiej.
Produkcja materiałów filmowych dla klienta
Mam bardzo duże doświadczenie w produkcji materiałów z niskim budżetem, ale też prostych technicznie do realizacji. Przykładem takich realizacji mogą być chociażby materiały zrealizowane na potrzeby Szkoły Pływania NEMO z Lublina:
Dodatkowo oto materiał przygotowany dla restauracji – FISH’KA sushi Świdnik 1 restauracja Sushi w Świdniku:
Podsumowanie – cenne konto firmowe YouTube
YouTube jest bez wątpienia jedną z największych platform do udostępniania wideo na świecie, a filmy są jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocji. Firmy mogą tworzyć treści wideo, które pozwalają im przede wszystkim na promocję swoich produktów lub usług w kreatywny i przystępny sposób. YouTube umożliwia firmom komunikację z klientami i potencjalnymi klientami poprzez komentarze, odpowiedzi na pytania, udostępnianie informacji o nowościach, a także prowadzenie dyskusji na temat produktów i usług.
Wideo instruktażowe są popularnym typem treści na YouTube. Firmy mogą tworzyć filmy instruktażowe, które pomagają klientom zrozumieć, jak korzystać z ich produktów lub rozwiązywać problemy z nimi związane. YouTube umożliwia firmom budowanie i promowanie swojego wizerunku marki. Mogą tworzyć treści, które pokazują wartości, misję i cele firmy, co może przyciągać lojalnych klientów.
Firmy mogą wykorzystywać YouTube do udostępniania materiałów wsparcia klienta, takich jak filmy instruktażowe, odpowiedzi na często zadawane pytania i wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów. Pamiętaj jednak, że skuteczne zarządzanie kanałem na YouTube wymaga czasu i wysiłku. Tworzenie wartościowych treści, interakcja z widzami i monitorowanie wyników są kluczowymi elementami sukcesu na tej platformie.
You must be logged in to post a comment.